• Fri levering på ordrer fra 500 kr
  • PRISMATCH PÅ ALLE ORDRE
  • Leveringstid: 1-2 dage
  • Trustpilot:

Købsvilkår

Købsvilkår

Levering:

Vores varer er lagervarer. Det betyder at du modtager varerne 1-2 hverdage efter din bestilling. Bestiller du inden kl.12.00 garanterer, vi at varen afsendes herfra samme dag (dog ikke lørdag/søndag).

Forsendelse:

Vi sender dine varer som brevpost PostDanmark. Hvis din vare ikke kan sendes som brevpost pga. vægt eller størrelse, sender vi den som pakkepost UDEN udbringning -  uden at det koster ekstra. Du har også mulighed for at tilkøbe pakkepost MED udbringning for 20 kr.

ALLE ordrer over 500 kr. sendes med fri fragt.  

Betaling:

Vi modtager betaling via følgende betalingskort:

• Dankort og Visa/Dankort

• International Visa

• EuroCard/MasterCard

• Der betales med DKK valuta

Vi trækker først beløbet fra dit betalingskort, når pakken er sendt fra lageret.

Der tages ikke gebyr ved betaling på Creakids.dk.

Det er sikkert at handle med betalingskort: Al kommunikation mellem betalingssystemet og kortindehaveren foregår via en krypteret SSL forbindelse (Secure Socket Layer). Det er kun PBS, der har adgang til informationer vedrørende betalingen og hverken Creakids.dk eller andre uvedkommende har mulighed for at se de data, der udveksles.

Fortrydelsesret

Hos Creakids.dk har du 30 dages fortrydelsesret. Det betyder, at du har 30 dages fuld returret med mulighed for at få pengene tilbage. Hvis du fortryder hele købet får du det fulde beløb, som du har betalt tilbage. Hvis du fortryder en del af købet, får du beløbet for denne del af købet tilbage. Ved fortrydelse af køb, får du pengene retur inden for 30 dage jvf. forbrugeraftaleloven. Varen skal returneres i væsentlig samme stand, som du modtager den i. Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis du bruger varen på en sådan måde, som helt åbenbart forringer varens salgsværdi væsentligt. Ved fortrydelse afholder du selv udgifter til fragt, når du sender varen tilbage. Fortrydelsesretten gælder ikke for bestillingsvarer, dvs. varer, hvor den forventede leveringstid er længere end de 1 - 2 dage, som er det normale.

Returvaren sendes til:

WebshopKompagniet ApS
Kildegangen 6
2690 Karlslunde

Husk at vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen

Du kan også fortryde købet ved at nægte at modtage varen.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav

Reklamationsret:

Efter købeloven har du reklamationsret i 24 måneder på alle vare. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er dog en forudsætning at disse mangler ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller unaturlig skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen.

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger

Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Varen sendes til:

WebshopKompagniet ApS
Kildegangen 6
2690 Karlslunde

Vi har brug for følgende information når du sender varen til os

Når du returnerer varen, bedes du oplyse hvad problemet er, så detaljeret som muligt.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Klagelink

Hvis du ønsker at klage over dit køb, så skal du rette henvendelse på firmaets e-mail: kundeservice@webshopkompagniet.com eller på vores telefon: + 45 50 94 85 94 mandag – fredag mellem 09.00 – 15.00. 

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, så kan du indgive en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby via www.forbrug.dk. Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du kan finde klageportalen på: http://ec.europa.eu/consumers/odr/